REKLAMAČNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU (E-SHOPU)
neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok
Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je
vlastníctvom kupujúceho.
Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je
vlastníctvom spotrebiteľa.
Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode
na používanie, používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou
vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru podľa
návodu,
zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, poškodením tovaru nadmerným
zaťažovaním,
používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými
zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným
porušením záručných podmienok.
Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho
časti) spôsobené používaním tovaru. Za vadu nie je možné považovať, ako vyplýva už
z povahy veci doba jej minimálnej trvanlivosti alebo doba spotreby, ktorá môže byť
obmedzená na kratší čas. Doba minimálnej trvanlivosti, doba použiteľnosti, doba
spotreby alebo obdobná doba je uvedená na tovare ak takémuto označeniu tovar
podlieha.
Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na
dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť,
aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať
doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu
o kúpe (faktúru) a popis vady alebo odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár
spolu s dokladom o kúpe. Reklamáciu je možné zaslať písomne (poštou) alebo formou
e-mailu.
Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení
reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej
doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť
bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch
do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa
vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia
reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci
ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie
reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po
uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od
kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu
tovaru za nový.
Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby táto bola bezodplatne,
včas a riadne odstránená, pričom táto vada musí byť odstránená bez zbytočného
odkladu,
kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo sa vada týka
len súčasti veci, výmenu súčasti ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady
vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady,
predávajúci môže namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú vec, ak
to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti,
ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni riadnemu používaniu veci má
kupujúci právo na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy. Také isté právo ma
kupujúci v prípade ak síce ide o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre
opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať,
ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním
reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou
výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
Reklamácia sa považuje za vybavenú ak sa skončí reklamačné konania odovzdaním
reklamovaného tovaru (jeho výmenou, opravou) vrátením kúpnej ceny tovaru,
poskytnutím primeranej zľavy alebo odôvodneným zamietnutím. O výsledku
reklamačného konania je spotrebiteľ informovaný v zákonnej lehote.
Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je
potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko sa tovar pri preprave môže
poškodiť. Odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu.
Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete, že obal je nepoškodený.
Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných
podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez
predchádzajúceho upozornenia predávajúceho.
Kontakt: Matej Lanko – NET Marketing so sídlom Hradište pod Vrátnom, 348, 906 12
Hradište pod Vrátnom, Slovensko IČO: 55942741, DIČ: 1129303516,
lankomatej25@gmail.com